TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistenter till ATEA i Stockholm

Vill du ta nästa steg i karriären? Nu söker ATEA två ekonomiassistenter till kund- och leverantörsreskontra. Läs mer här!

Just nu söker en ATEA två ekonomiassistenter till sin verksamhet i Kista!
ATEA önskar förstärkning till både kundreskontra och leverantörsreskontra. Är du ute efter att bygga CV eller ta nästa steg i din karriär? Uppdraget är på sex månader initialt, men med trolig överrekrytering då uppdraget täcker upp för två vakanser.
Ta chansen och få in foten i ett av Sveriges största IT bolag!

ATEA sitter i fina lokaler i Kista men de praktiserar en hybridmodell och kombinerar kontorsarbete med hemarbete.
Tjänsten förväntas tillsättas omgående. Dags för nästa steg i din karriär?

Sök tjänsten idag för omgående tillsättning!

Ditt anställningserbjudande

Vill du jobba med ekonomi på ett stort bolag i ett härligt team med trevliga och professionella kollegor? 

Vi har kul på jobbet och alla är på olika sätt en viktig del i vår gemensamma utveckling av avdelningen. Påverkansmöjligheten är stor. Vi sätter stort värde i att samarbeta och lösa vardagliga utmaningar tillsammans. Varje dag har vi ett gemensamt möte där vi tillsammans tar fram dagens arbetsuppgifter och prioriterar.

För dig som har arbetat några år som ekonomiassistent och har god Excelkompetens eller för dig som arbetat med att hantera inkassoärenden är detta en fantastisk möjlighet att ta nästa steg i din karriär hos ett stort bolag med starkt varumärke. 

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

Jobba hemma
Jobba hemma
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter för tjänsten inom kundreskontra: 

 

Arbetsuppgifter för tjänsten inom leverantörsreskontra:

 

Värt att veta

ATEA söker alltså två personer . En till kundreskontra en till leverantörsreskontra och båda tjänsterna inleds med sex månader som konsult innan överrekryteringen.

Tjänsterna skall tillsättas omedelbart så sök redan idag! Först till kvarn..... 

Våra förväntningar

För tjänsten som ekonomiassistent på leverantörsreskontra behöver du ha gymnasial utbildning eller motsvarande inom ekonomi samt ett par års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter eller som ekonomiassistent. Vana av periodiseringar och vana av kontering av representationsfakturor. Meriterande är vana av bokslutsarbete, representation och momsfrågor.

Vi ser vidare att du har goda kunskaper i Officepaketet generellt framför allt Excel, där pivottabell och vlockup kunskaper krävs. Erfarenhet av Navision och/eller SAP är meriterande.

 

För tjänsten som ekonomiassistent på kundreskontra ser vi att du har gymnasial utbildning eller motsvarande inom ekonomi. Meriterande är utbildning och/eller erfarenhet av inkassohantering och samarbete med Inkassobolag.

Vidare ser vi att du har ett par års erfarenhet inom bokslutsarbete som avstämning av reskontra samt liknande arbetsuppgifter eller som ekonomiassistent. Som person är du serviceminded och är van att ge service både internt och externt. 

Alla lediga jobb