TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent till Dometic

Vi söker en ekonomiassistent med erfarenhet inom leverantörsreskontra till Dometic i Göteborg! Sök redan idag!

Vill du jobba som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra på ett internationellt bolag? Det här är ett perfekt jobb för dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa och bidra med dina kunskaper inom ekonomi och leverantörsreskontra. I rollen kommer du även att få arbeta med dem nordiska länderna.

Dometic Scandinavia har en global marknadsräckvidd med närvaro i över 100 länder och finns representerade över hela världen och verkar i Nord- och Sydamerika, EMEA, Asien och Stillahavsområdet. Dometic Scandinavia är företagsam i att skapa produkter med smart design för användning i fritidsfordon, fritids- och arbetsbåtar, lastbilar, premiumbilar samt för hem och professionellt bruk. Välkommen med din ansökan till oss!

Ditt anställningserbjudande

Tillsammans med 6 500 medarbetare fortsätter Dometic Scandinavia att växa. Vår kund erbjuder dig en attraktiv, dynamisk och internationell arbetsmiljö. Företaget vill attrahera personer som är professionella, reaktiva, företagsamma och resultatorienterade lagspelare.

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
6 v semester
6 v semester

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent inom leverantörsreskontran kommer du att ansvara för: 

 

Värt att veta

Dometic Scandinavia är en dynamisk organisation som är under stark tillväxt och har sitt kontor beläget i Västra Frölunda i Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som pågår fram till mars, dock finns det goda möjligheter till förlängning. Uppdraget ingår i TNGs konsultverksamhet där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår klient. Givetvis omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner.

Våra förväntningar

För att trivas i rollen som ekonomiassistent på ett internationellt företag tror vi att du har:

Dometic Scandinavia är en internationell koncern med engelska som företagsspråk därför är det en förutsättning att du behärskar engelska flytande både i tal och skrift. Vi ser även att du som person har en god samarbetsförmåga, är effektiv och har förmågan att klara tidigare uppsatta deadlines. Det är viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt och är en person som värdesätter god kommunikation och gott samarbete med dina kollegor samt andra kontaktytor i organisationen.

Alla lediga jobb