Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du jobba som ekonomiassistent inom kund- och leverantörsreskontra hos vår kund i södra Stockholm? Då har vi uppdraget för dig
Nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent i en varierande roll inom både kundreskontra och leverantörsreskontra hos vår kund i södra Stockholm. Har du goda kunskaper inom ekonomi och är van att arbeta självständigt? Då är det dig vi söker för ett länge konsultuppdrag hos vår kund inom byggentreprenad och fastighetsbolag med start omgående.
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på arbetsplatser med spännande teknik.
Som konsult på TNG är du viktig. Ingen anställd i mängden på ett gigantiskt bolag, utan en uppskattad medarbetare som spelar roll. Vi specialiserar oss på fördomsfri rekrytering och konsultuthyrning och tror verkligen på vad vi gör. Hos oss är det din tekniska kunskap, motivation och potential som spelar roll – och inte din ålder, kön, bakgrund, namn eller utseende.
Rent praktiskt innebär konsultjobbet att du är anställd av oss, men har din arbetsplats hos någon av våra kunder. Självklart är du del av gemenskapen på företaget och har en arbetsledare som hjälper dig på plats samt en konsultchef från TNG som stöttar på distans.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera leverantörsreskontra innefattande fakturahantering, kontering, betalningar, avstämningar etc.
• Hantera kundreskontra innefattande fakturering, inbetalningar, påminnelsehantering etc.
• Hantera anläggningsregister och utlägg
• Stötta verksamheten i övriga kontorsrelaterade uppgifter
Värt att veta
Som ekonomiassistent arbetar du på uppdrag hos vår kund som sitter i trevliga lokaler i södra Stockholm. Uppdraget är på deltid där du arbetar ca 1-2 dagar i veckan, med önskad start relativt omgående, och är tänkt att pågå i 6 månader med möjlighet till förlängning. Dina arbetstider är kontorstider.
Våra förväntningar
För uppdraget som ekonomiassistent söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom ekonomi gärna att du har arbetat med kundreskontra och leverantörsreskontra tidigare. Har du erfarenhet av moms och en förståelse för hur det ska anges i fakturaunderlaget är det meriterande.
Som person är du självgående då rollen innebär att du behöver ta ansvar för både dina egna och gemensamma uppgifter. Du har en prestigelöshet och ser positivt på att stötta upp där det behövs. Du har en god förmåga att kommunicera med verksamheten och är trygg i din yrkesroll.