Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Ekonomiassistent till IT Bolag i Stockholm!
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra och kundreskontra till kund i Stockholm. Har du erfarenhet av excel, inkasso och är noggrann samt strukturerad? Då är denna tjänst något för dig! Välkommen med din ansökan redan idag.
Ditt anställningserbjudande
Vår kund har kul på jobbet och alla medarbetare är en viktig del i deras gemensamma utveckling av avdelningen. Påverkansmöjligheten här är stor och de sätter stort värde i att samarbeta och lösa vardagliga utmaningar tillsammans.
Kompetensbreddning inom avdelningen gynnar den egna utvecklingen genom möjlighet till olika typer av arbetsuppgifter och uppdrag inom området för ekonomi.
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Detta är ett konsultuppdrag på 8 månader med start omgående. Placering är i Kista och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8-17. Företaget tillämpar en en hybridmodell där de varvar hemarbete med arbete på kontoret.
Våra förväntningar
För att lyckas i rollen har du gymnasial utbildning eller motsvarande inom ekonomi samt ett par års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter som ekonomiassistent. Du har vana att arbeta med periodiseringar och kontering av fakturor. Det är ett plus om du har erfarenhet av bokslutsarbete, representation och momsfrågor.
Vidare behöver du ha goda kunskaper i Officepaketet generellt och framför allt Excel, där pivottabell och vlockup kunskaper krävs.
Meriterande systemkunskaper: Navision och/eller SAP samt Palette.
Som person är du strukturerad, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Du är lyhörd och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.