Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi dig som vill jobba med operativt inköp till ett konsultuppdrag med start omgående i Malmö
Vill du få möjligheten att jobba i en varierande roll och tillsammans med erfarna kollegor utvecklas inom inköp? Till ett ledande företag inom medicinteknik söker vi nu dig som vill jobba med operativt inköp i en spännande bransch.
Varmt välkommen med din ansökan.
Ditt anställningserbjudande
Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta hos en nordiskt ledande leverantör, där du kommer få arbeta i en roll med mycket eget ansvar och korta beslutsvägar. Du får vara en del av en verksamhet som arbetar med Life science och som underlättar vardagen i vården. Ett meningsfull arbete där du får vara med och påverka.
Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Dina arbetsuppgifter
Som Operativ Inköpare kommer du att ansvara för att planera, beställa och hantera leveranser från flera leverantörer till vår kunds lager. Dina arbetsuppgifter kommer att vara följande:
Värt att veta
Du kommer att ingå i ett team av fem stycken inköpare och arbeta ute hos vår kund i Malmö. Detta är ett konsultuppdrag som förväntas starta så snart som möjligt och pågå 4-6 månader med möjlighet till förlängning.
För oss på TNG är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal och du har din alldeles egna konsultchef som finns där för att besvara frågor och funderingar. Du omfattas även av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
Våra förväntningar
För det här uppdraget ser vi gärna att du har erfarenhet av operativt inköpsarbete sedan tidigare. Du har en administrativ vana och har till exempel jobbat med orderläggning tidigare. Vi tror att du som söker har vana att jobba i olika system och att använda Excel i ditt arbete.
I rollen har man många interna och externa kontakter och en god kommunikativ förmåga är viktig. God kunskap i svenska och engelska, muntligt och skriftligt, är ett krav då verksamheten är internationell. Har du utbildning inom inköp är det meriterande.