Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Självgående verksamhetsutvecklare med projektledarkunskaper till Assemblin El i Stockholm
Assemblin El rekryterar nu en kompetent verksamhetsutvecklare med erfarenhet av systemlösningar och produktionseffektivisering. Är du en driven och självständig person med erfarenhet inom området som tycker om att effektivisera och optimera processer? Välkommen att läsa mer om rollen.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Ta chansen att bli en central del i ett dynamiskt team! Vi letar efter en passionerad individ som inte bara vill påverka utan också forma framtiden. I denna spännande roll kommer du att ha en nyckelposition, där du får maximera användningen av våra nuvarande fältsystem och skapa smidiga arbetsflöden som tar våra tjänster och interna kundnöjdhet till nya höjder.
Med digitalisering som ledord kommer du att vara ansvarig för att driva och utveckla våra processer i fält, vilket är avgörande för vår framgång. Vår företagskultur präglas av entreprenörskap, snabba beslutsvägar och en stark strävan efter tillväxt. Om du drivs av dessa värderingar och söker en möjlighet att göra verklig skillnad, är detta rollen för dig. Kom och var med på vår resa mot framgång!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara ansvarig för att hantera all systemteknik kopplat till rapportering för våra tekniker i fält, dvs. fakturering, lön och egenkontroll och utveckla vårt användande av vår Service lösning Handyman för att förbättra tjänster och affärsprocesser.
Denna roll kräver förmåga att förstå systemet i detalj och att implementera förbättringar och optimeringar. Du kommer även att delta i andra verksamhetsutvecklingsprojekt och bidra till förbättringar och utveckling av verksamheten.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Värt att veta
Rollen är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Du planerar själv ditt arbete och lägger upp det så det passar verksamheten och dina behov, men du förväntas arbeta under kontorstider måndag-fredag och med utgångspunkt från kontoret i Västberga. Viss resa ingår i tjänsten.
Våra förväntningar
För den här rollen ser vi att du har relevant högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper. Du har erfarenhet av verksamhetsutveckling på systemsidan med processeffektivitet som fokus samt erfarenhet av projektledning. Meriterande är att ha arbetat i systemet Handyman eller annan lösning för field service. Grundläggande förståelse för elinstallationsbranschen är önskvärt. Du behöver ha körkort då det innebär visst resande i tjänsten.
Som person är du analytisk, nätverkande/relationsskapande och besitter en god strategisk förmåga. Du är van att arbeta självständigt, är strukturerad, kommunikativ och förtroendeingivande. Vidare har du goda svenska och engelska kunskaper i tal och skrift.