Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu förstärker vi teamet på Runius Design AB i Solna med en ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra
Har du erfarenhet av reskontra och är intresserad av att jobba på deltid 50-60%? Har du arbetat som ekonomiassistent eller administratör och vill nu bredda dig? Då har vi en tjänst för dig!
Ditt anställningserbjudande
Du kommer till ett välfungerande och harmoniskt team där alla hjälper alla vid behov och gruppkänslan är stark. Bolaget visar gott ekonomiskt resultat och tjänsten kan komma att utökas i arbetstid under 2024 beroende på hur dina möjligheter ser ut.
Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Hos oss kommer du:
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du vara en del av bolagets administration där du tillhör ekonomiavdelningen och rapporterar till CFO. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Dessutom kommer du tillsammans med de 5 andra på kontoret hjälpa till med trivseln på kontoret, dvs ombesörja att konferensrummet och köket är rent och fräscht, ansvara för inköp av kaffe, te, mjölk, frukt mm.
Värt att veta
Tjänsten är på 50% men kan gå upp till 60-70% beroende på dina önskemål och under 2024 kan tjänsten utökas med mer tid. Du sitter i fina lokaler i Solna och rapporterar till CFO. Uppdraget sträcker sig till en början till sommaren 2024 men det finns väldigt stora möjligheter till förlängning efter det.
50% motsvarar 4 timmar om dagen vilka kan fördelas fritt under dagen.
Våra förväntningar
Vi söker dig som jobbat som ekonomiassistent med leverantörsreskontra och avstämningar och är intresserad av att lära dig mer inom ekonomi.