Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi en ekonomiassistent, som ska arbeta med leverantörsreskontra, till ett hälsoföretag i centrala Stockholm!
Är du en sann lagspelare som värdesätter samarbete och ett trevligt arbetsklimat? Har du dessutom tidigare erfarenhet av stora flöden inom leverantörsreskontra? Då kan du vara den vi letar efter! Vi söker nu en engagerad medarbetare för ett konsultuppdrag i centrala Stockholm. Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag och förtjänar därför trygghet på din arbetsplats!
Hos oss kommer du:
Dina arbetsuppgifter
Initialt kommer du att fokusera på att få undan backlogg av påminnelser och inkasso, där behöver du vara bekväm med att kommunicera med leverantörer men även internt i företaget för att påminna om att processer och rutiner efterlevs så att inte fler problem uppstår. När det är klart kommer du arbeta med löpande hantering av leverantörsreskontra.
Värt att veta
Det här är ett konsultuppdrag med start 2024-04-02 som pågår till 2024-09-30, med möjlighet till förlängning. Du kommer arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm och ingå i ett team på 13 personer, varav fem personer som jobbar med leverantörsreskontra. Arbetstiderna är vanliga kontorstider och det finns möjlighet att arbeta på distans någon dag i veckan.
Våra förväntningar
Vi ser att du har några års erfarenhet av tidigare arbete med leverantörsreskontra och är självgående i rollen, du är även van vid att hantera stora flöden. Som person är du noggrann, har god kommunikativ förmåga samt är flytande i svenska i både tal och skrift. Du gillar att arbeta i team och ställer gärna upp och hjälper dina kollegor när det behövs. Vidare har du goda kunskaper i Excel samt är systemvan.