TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Handläggare till Södertälje, Stockholm

Nu söker vi två handläggare till vår kund i Södertälje!

Är du passionerad för kundservice och letar efter ett jobb där du dagligen får kontakt med kunder och återförsäljare, samtidigt som du hanterar mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Då kan du vara den vi söker för detta uppdrag! Vi söker en handläggare till vår kund i Södertälje, där du kommer att ansvara för hanteringen av serviceavtal.

Låter detta intressant för dig?

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Vår kund är en medelstor organisation som värdesätter varje anställd, men som genom den stora koncernen också besitter många möjligheter. Det är det bästa av två världar! Här erbjuds utrymme för handling, och för ambitiösa och idérika individer finns stora möjligheter att påverka.

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

Värt att veta

Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti. Arbetet är förlagt på kontorstider och du kommer arbeta från vår kunds huvudkontor i Södertälje, 30 minuter från Stockholm. Det finns möjlighet till hybridarbete. Uppdraget sträcker sig till 2024-12-31 med möjlighet till förlängning. 

Våra förväntningar

Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och det är meriterande om du har erfarenhet inom finansiering eller bilbranschen men inget krav. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.

För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.

 

Alla lediga jobb