Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Har du erfarenhet inom kundtjänst eller som administratör och är tillgänglig omgående? Vår kund i Nacka Strand söker dig!
Är du en serviceminded individ och kan hålla många bollar i luften samtidigt? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst samt hantering av beställningar, offerter och logistik? Just nu söker vi, för kundens räkning, en kundtjänstmedarbetare som är tillgänglig omgående för ett uppdrag av 3–6 månader. Denna är en spännande och dynamisk roll där du kommer bl.a. hantera beställningar i affärssystemet Jeeves, har kontakt med fabriker och ordna med leveranser, samt hantera fakturor och kundärende.
Intresserad? Varmt välkommen med din ansökan idag!
Ditt anställningserbjudande
Detta är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd som konsult hos TNG och arbeta på plats hos kunden i Nacka Strand. Uppdraget är inledningsvis på 3–6 månader med eventuella möjligheter till förlängning. På TNG tar vi vårt ansvar som arbetsgivare på allvar och säkerställer att du som konsult har en bra arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter!
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ha varierade arbetsuppgifter och ingen dag är den andra lik! Du kommer att:
Värt att veta
I denna roll kommer du att tillhöra kundtjänstteamet och rapportera till företagets Customer Service Manager. I den här rollen kommer du att arbeta varje dag på plats på kontoret i Nacka Strand och arbetstiderna är förlagda mellan kl. 08:00-17.00 med möjlighet till flextid.
Våra förväntningar
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har tidigare arbetat i en liknande administrativ roll och har en bra förståelse för logistik. Eftersom du kommer ha kontakt med lokala samt internationella kontakter så är det viktigt du har goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. För att trivas i denna roll behöver du vara någon som gillar att arbeta på högt tempo och som är väldig strukturerad.