Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Analytisk Ecommerce specialist till Fitness24Sevens huvudkontor i Lund
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en nyckelspelare i vår digitala tillväxtresa? Vi söker nu en passionerad Ecommerce Specialist som kommer att ansvara för att driva och forma den framtida e-handeln ur ett kommersiellt perspektiv. Din insats kommer att vara avgörande för att öka försäljningen, medlemskapen och förbättra köpupplevelsen vid introduktionen av nya produkter och tjänster. Varje kund- eller medlemsinteraktion kommer att ses som en möjlighet till ökad försäljning. Är du redo att ta på dig denna utmaning och göra en verklig skillnad? Varmt välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Du kommer att ha en central roll i att optimera och utveckla användarupplevelsen för våra befintliga medlemmar såväl som potentiella framtida medlemmar. Genom att följa upp statistik och användardata kommer du att säkerställa att våra digitala kanaler är optimerade för att leverera den bästa kundupplevelsen och därigenom maximera försäljningen.
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Du utgår från Fitness24Sevens huvudkontor i Lund. Du ingår i ett mindre globalt marknadsteam och arbetar nära varje marknadsavdelning i respektive land på våra fem marknader. Tillsammans kommer ni att arbeta för att optimera effekten på varje marknad och säkerställa att våra digitala strategier är anpassade för varje unik marknadssituation. Du rapporterar till Cecilia som är Director Sales and Marketing.
Fitness24Seven tillämpar inte distansarbete.
Våra förväntningar
Vi söker en Ecommerce Specialist som är analytisk och har förmågan att förstå och analysera data, med en skarp öga för uppföljning. Du är en duktig kommunikatör, både skriftligt och muntligt, som kan förmedla komplex information på ett tydligt och engagerande sätt. Personen vi söker är också mycket strukturerad och kan hantera flera projekt samtidigt med noggrannhet och effektivitet. Vidare bör du vara skicklig på att bygga och underhålla relationer, både internt och externt, samt vara användarfokuserad och ha en stark förståelse för att skapa en förstklassig användarupplevelse.