Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du lika intresserad av ekonomi som du är av att ge kundservice? Då har vi den perfekta kombinationen hos Skanska i Stockholm!
Känner du igen dig i beskrivningen energifylld, nyfiken och positiv person med kunskap och intresse för ekonomi? Vill du arbeta på Skanskas helpdesk med att guida och supportera både den interna verksamheten, externa parter och kunder rörande ekonomifrågor? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig!
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Skanskas löfte är att bygga ett bättre samhälle. Allt vi bygger, bygger vi förkommande generationer. Vi vet att våra medarbetare är vår främsta styrka och det är viktigt att du känner dig trygg, att du trivs på jobbet och har kul med dina kollegor.
Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten med dotterbolag, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen. Det finns även goda möjligheter att ta initiativ till nya projekt och ansvarsområden.
Dina arbetsuppgifter
I rollen inom kundtjänst / helpdesk kommer du bland annat att:
Värt att veta
Tjänsten förväntas starta omgående och pågå 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Skanska tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån. De sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid med arbetstider förlagda under kontorstider.
Notera att detta är en anställning som konsult hos TNG, där du blir uthyrd till Skanska. Hos TNG får du en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen; schyssta anställningsvillkor, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Våra förväntningar
Vi ser gärna att du tidigare jobbat i någon form av serviceroll från en större organisation, samt har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.
Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.