Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du en HR generalist eller HR administratör? Lokaltidningen Mitt i söker nu en kollega till kontoret i Liljeholmen.
Vill du värdesättas för din kompetens och engagemang? Vill du ha möjligheten att få använda hela verktygslådan som HR generalist? Perfekt - då har vi ett uppdrag för dig. Med start omgående söker vi dig med en bred kunskap inom HR området som vill ingå i Lokaltidningen Mitt i:s härliga team i Liljeholmen.
Ditt anställningserbjudande
Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
Dina arbetsuppgifter
Som HR generalist vid Mitt i kommer du att vara en stöttande part till alla chefer när det kommer till diverse personalfrågor. Du kommer ha ett stort administrativt ansvar där du ser efter att avtal, rutiner och regler efterlevs och dokumenteras på rätt sätt.
Då företaget lagt över löneadministrationen till lönebyrå ansvarar du för kommunikationen er emellan. Här stämmer du av att all inrapportering sker enligt rutin och uppstår fel så eftersöker du rätt information och uppdaterar. Du kommer att vara personalens "go-to-person" i allahanda frågor vilket gör din roll väldigt rolig och varierande.
Några av dina arbetsuppgifter:
Värt att veta
Lokaltidningen Mitt i sitter i ljusa och trevliga lokaler i Liljeholmen. Här välkomnas du av 140 kollegor. Uppdraget är på deltid och tjänstgöringsgraden bedöms till ca 50%.
Då detta är en ersättning av kollega som slutar kommer du att spendera några dagar i Uppsala initialt för att få överlämning.
Uppdraget har start omgående och löper till och med mars 2025 med möjlighet till förlängning.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har en relevant utbildning och flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom HR-området.
Du är en initiativtagare som tar ansvar och ser till att saker blir gjorda, med ett strukturerat och metodiskt arbetssätt. Du stöttar och motiverar andra när utmaningar uppstår och är en skicklig kommunikatör som samarbetar väl med kollegor. Din ambition och vilja att ständigt utvecklas i din yrkesroll gör dig till en värdefull tillgång för vårt team. Då administration är en stor del av rollen ser vi att du skriver och talar flytande svenska.