TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Orderadministratör till Ahlsell i Stockholm!

Drivs du av kundbemötande och gillar att jobba administrativt? Sök då rollen som orderadministratör till Ahlsell!

Har du erfarenhet inom orderadministration och ser dig själv som en serviceorienterad, administrativ och positiv teamspelare? Då kan du vara den vi letar efter!

Ahlsell letar nu efter en engagerad orderadministratör till deras innesäljsteam inom industri. Här kommer du ha en nyckelroll i att ge rådgivning och service till Ahlsells kunder kring produkter och lösningar.

Låter det här som en tjänst för dig?

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Som orderadministratör på Ahlsell är du en del av en marknadsledande organisation med en entreprenörsanda. På Ahlsell är du en del av Sveriges största säljorganisation. De får ofta höra att de är vänliga och tillmötesgående, det gör dem stolta. Ahlsell tar sin position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre samhälle.

Du erbjuds en arbetsplats som präglas av samarbete och teamkänsla, goda utvecklingsmöjligheter och frihet under ansvar. Alla arbetar tillsammans på Ahlsell för att göra det enkelt för deras kunder - de kallar det One Ahlsell.

Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Som orderadministratör hos Ahlsell är ett av dina viktigaste uppdrag att förstå kundens behov och skapa ett positivt kundbemötande över telefon samt mejl. Dina dagliga arbetsuppgifter är bl a att:

Värt att veta

Tjänsten är heltid med arbetstiderna måndag-fredag kl. 08.00-16.30. Din arbetsplats kommer att vara någon av Ahlsells större butiker där vi ser vilken som ligger närmast din bostad. Du kommer att tillhöra ett sammansvetsat team på 15 personer med en engagerad chef som har varit länge inom organisationen.  

Våra förväntningar

Vi söker en orderadministratör som är serviceinriktad, lösningsorienterad och har god kommunikativ förmåga. Du behöver kunna hantera många uppgifter samtidigt och trivas med att arbeta nära både kollegor och kunder. Du bör ha förmågan att bygga och upprätthålla långsiktiga relationer samt arbeta strukturerat och noggrant.

Vi ser att du som söker har erfarenhet av försäljning samt en mycket god administrativ förmåga. För att lyckas i rollen behöver du ha ett tekniskt intresse eller bakgrund inom verktyg och maskiner. Det är viktigt att du gillar samarbete och trivs med att överträffa kundernas förväntningar.

Då kommunikation är en viktig del av din roll behöver du vara flytande i svenska både tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska.

 

Alla lediga jobb