Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Arriva i Stockholm söker nu en Administratör till deras avdelning Spår- och Stationsunderhåll, sök redan idag!
Har du ett stort driv, motiveras av att få vara delaktig i utvecklingsarbeten och effektivisera arbetsflöden? Då är detta tjänsten för dig, som Administratör hos Arriva på deras avdelning Spår- och Stationsunderhåll i Stockholm uppfylls detta. Du kommer att få arbeta relationsskapande, med varierande arbetsuppgifter och verkligen utvecklas i din administrativa roll. Låter detta intressant, välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som medarbetare på Arriva omfattas du bland annat av trygga kollektivavtalade villkor, förmånspaket, interna utbildningspaket, säkerhetsstyrningssystem samt möjlighet till karriär inom Arriva – såväl i Sverige som internationellt. Du kommer bli en del av ett företag som andas prestigelöshet och som uppmuntrar sina anställda till utveckling.
Att få fler att åka kollektivt och att då leverera en komfortabel kundupplevelse är det som varje dag motiverar och vägleder Arriva. Som styrmedel och riktlinjer har hela koncernen formulerat ett antal grundläggande värderingar som är stöd för beslut; "One Arriva." "Great customer experience." "Doing the right thing." och "Thinking beyond."
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga ansvarsområden är följande:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Kontoret är beläget vid Ulvsundsdepån i Bromma och det administrativa teamet du blir en del av består av ytterligare en Administratör och Chefen för Spår & Station. Denna tjänst är en tillsvidare anställning på heltid som inleds med en provanställningsperiod och en gedigen introduktion där du som anställd får all information samt verktyg för att på ett effektivt och professionellt sätt ha möjlighet att komma in i din nya roll. Arbetstiderna är mellan 08.00-17.00 med chans till flextid. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt.
VEM ÄR DU?
För detta jobb söker vi dig som har god vana av administration, gärna sådan som innefattat kostnadsrapporter, framtagning av diagram, fakturering och bokföring av kostnader. Du har flytande kunskaper i svenska och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, goda kunskaper i engelska samt besitter mycket goda kunskaper i Excel.
Som administratör kommer du arbeta i en varierande roll med stora kontaktytor både internt och externt samt ha flera ansvarsområden, så för att lyckas i denna roll ser vi att du har förmågan att anpassa ditt sätt att kommunicera utifrån situation och person. För att trivas i rollen behöver du också vara mycket noggrann och på ett självständigt sätt strukturera ditt arbete och effektivt kunna prioritera utifrån de ärenden som du får in under en arbetsdag.