Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi en försäkringshandläggare på 50% för Strabag BRVZ
Har du en annan huvudsaklig sysselsättning? Eller av någon annan anledning vill jobba deltid på ett arbete där du har frihet att bestämma över ditt egna schema? Är du strukturerad och tycker om att arbeta självständigt?
Du kanske till och med har erfarenhet inom försäkringsadministration eller liknande? Då är det din ansökan vi väntar på!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du blir en viktig del av en av de ledande byggkoncernerna i Europa. STRABAG BRVZ AB är ett administrativt dotterbolag inom STRABAG koncernen som hanterar all administration för de operativa bolagen inom Sverige. Du får en självständig roll som ansvarar för hanteringen av inkommande skadeärenden från anmälan till utbetalning.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
- Ansvar för försäkringshandläggning som t.ex. försäkringskontroll vid projektupplägg
- Anmäla inkomna skador till respektive försäkringsbolag
- Uppföljning och avslut av pågående skadeärenden
- Översättning av texter till och från SV, ENG och TY
- Årlig hantering av försäkringsbrev
- Svara på försäkringsfrågor från kunder och försäkringsbolag
- Administration av garantiärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Att själv planera och disponera din tid samt själv lägga upp ditt arbete på bästa sätt.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbete, gärna inom försäkringshandläggning.
Du har goda kunskaper i Office-paketet, och har en god systemvana. STRABAG BRVZ arbetar i AS4U. Då du blir del av en internationell koncern kräver tjänsten goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskaper i tyska är meriterande. B-körkort är ett krav då arbetet medför resor.
Du är en strukturerad person som stimuleras av eget ansvar.