Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du utvecklas inom IT-support, hos Scandic får du en nyckel-roll hos ett starkt varumärke.
Du kommer arbeta i en dynamisk bransch och vara en viktig person i ett härligt team på 14 personer, där sammanhållning och samarbete genomsyrar alla delar i gruppen och man hela tiden uppmuntrar utveckling.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd av TNG och uthyrd till vår kund.
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Du kommer att arbeta i Scandics servicedesk som i dagsläget består av ca 14 personer. Servicedesk består av 1st, 2nd line och en del specialister. Du kommer att ingå i 1st line men på längre sikt finns möjligheter att utvecklas vidare.
Du kommer att supportera all Scandics personal, i Sverige och utomlands men även på huvudkontoret, tillsammans med dom andra 50 personerna som ingår i IT-avdelningen. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med IT, gärna i helpdesk / servicedesk. Du har kunskap inom:
Det är meriterande om du har erfarenhet inom hotellbranschen och specifikt av Opera bokningssystem. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du är van att arbeta i en miljö med högt tempo samt är noggrann och kan hantera en del ärenden parallellt. Du är framåt, positiv och en team player. Vidare är du serviceinriktad och trivs med att ge support.