TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

IT-support till Scandics service desk i Stockholm

Vill du utvecklas inom IT-support, hos Scandic får du en nyckel-roll hos ett starkt varumärke.

Du kommer arbeta i en dynamisk bransch och vara en viktig person i ett härligt team på 14 personer, där sammanhållning och samarbete genomsyrar alla delar i gruppen och man hela tiden uppmuntrar utveckling.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:

Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd av TNG och uthyrd till vår kund.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Du kommer att arbeta i Scandics servicedesk som i dagsläget består av ca 14 personer. Servicedesk består av 1st, 2nd line och en del specialister. Du kommer att ingå i 1st line men på längre sikt finns möjligheter att utvecklas vidare.

Du kommer att supportera all Scandics personal, i Sverige och utomlands men även på huvudkontoret, tillsammans med dom andra 50 personerna som ingår i IT-avdelningen. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med IT, gärna i helpdesk / servicedesk. Du har kunskap inom:

Det är meriterande om du har erfarenhet inom hotellbranschen och specifikt av Opera bokningssystem. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du är van att arbeta i en miljö med högt tempo samt är noggrann och kan hantera en del ärenden parallellt. Du är framåt, positiv och en team player. Vidare är du serviceinriktad och trivs med att ge support.

Alla lediga jobb