Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Söker du ett ansvarsfullt jobb med många kontaktytor? Sök jobbet som Office Manager till internationellt företag i Göteborg idag!
Här är det perfekta jobbet för dig som trivs i en professionell miljö och internationell anda. Du blir en nyckelperson åt företagets VD och dess olika avdelningar och din framtida arbetsgivare verkar i en expansiv bransch med tjänster i teknisk framkant som främjar utveckling. Är detta jobbet just för dig? Sök jobbet redan idag då urval sker löpande!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder dig ett jobb inom en organisation som verkar på den internationella marknaden och som arbetar med innovativa projekt samt lösningar inom fastighetsbranschen. Här har du en möjlighet att införskaffa dig nya kunskaper i en miljö som främjar utveckling. I ditt framtida jobb får du en ansvarsfull roll där du bidar med service och struktur till kontorets olika avdelningar samt VD.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Office Manager fördelar du din tid som stöd till företags VD och avdelningar, där du självständigt och proaktivt hjälper till att strukturera upp deras arbetsdagar och avlasta med administrativa uppgifter. Från dag till dag kan arbetsuppgifterna variera men vanligt förekommande uppgifter är:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer verka i en internationell med miljö med många kontakter ifrån Tyskland. Du jobbar i fräscha och trevliga lokaler i södra Göteborg, med nära till kollektivtrafik samt goda parkeringsmöjligheter. Arbetet är förlagt på dagtid och tjänsten ska tillsättas snarast. Jobbet är till en början ett bemanningsuppdrag där du efter sex månader får en vidare anställning hos vår kund.
För oss på TNG är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som gillar att arbeta med service och kan snabbt sätta dig in i andras behov och bidra med kvalitet. Vi ser att gärna du har tidigare erfarenhet av chefsstöd, som exempelvis chefsassistent eller sekreterare. Vi ser också att du erfarenhet av andra uppgifter där service och kundvård varit centralt. Vidare ser vi att du tidigare planerat och ansvarat för interna event sam publicering och skapat Power Point presentationer.
Vi ser dig som stresstålig, kreativ och att du ligger ett steg före då du arbetar självständigt och behöver ta snabba beslut. Du möter dagligen beställare, chefer och medarbetare och ser därför att du har en hög servicegrad och är stabil som person.
Du kommer använda dig av både svenska och engelska, vilket kräver att du behärskar båda språk på en professionell nivå, i både tal och skrift.