Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du leverera kundservice i världsklass? Vi rekryterar nu nya medarbetare till ett internationellt bolag centralt i Göteborg!
Är du en servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och dessutom jobba med framtidens kundtjänstrådgivning? Har du ett ekonomiskt intresse och drömmer om en karriär inom ett stort finansiellt företag i Göteborg? Då kan det vara här din resa börjar!
Det här är en direktrekrytering till vår kund, och tjänsten ska tillsättas den 18 maj 2020. Vi ser fram emot din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här har du en unik möjlighet till personlig utveckling, såväl som en härlig arbetsplats med kompetenta kollegor. Du kommer till en arbetsplats präglad av en värderingsdriven kultur, med gemensamma mål att leverera kundservice i världsklass. För dig som vill utvecklas i din karriär finns många möjligheter -har du viljan och ambitionen så har företaget vägarna!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare har du till uppgift att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten startar med 6 veckors obligatorisk utbildning, för att du ska få bästa förutsättningar att lyckas. Du har sedan en handledare till din hjälp, samt givetvis kollegor och chefer som gör allt för att stötta dig i din nya roll. Företaget sitter i fina luftiga lokaler på attraktiv adress i centrala Göteborg.
Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda till dagtid, kvällar och helger. Ramtiderna är 06:45-23:15. Du lägger ditt eget schema och sedan försöker företaget att i så hög grad som möjligt tillgodose dina önskemål.
VEM ÄR DU?
Vi vill att du kan uppvisa examensbevis från avslutad gymnasieutbildning, och troligen har du tidigare erfarenhet av servicearbete i någon form, gärna service med hjälp av telefon. Utöver det lägger vi störst vikt vid vad du kan och vill göra framåt! Vi tror att du har ett starkt ekonomiskt intresse, kanske är det du som sköter familjens privatekonomi? Eller alltid varit den i kompisgänget som har bäst koll på aktiemarknaden? Du är kommunikativ, pedagogisk i din framtoning och mår som bäst när kunden är riktigt nöjd!
Kundintervju kommer att ske under vecka 16. Då tjänsten startar med en obligatorisk utbildning är det viktigt att du kan starta den 18 maj.