Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi en administratör / kontorsassistent till fastighetsutvecklingsbolaget Bricknova på Birger Jarlsgatan i Stockholm
Har du erfarenhet som assistent eller administratör och vill nu testa vingarna inom fastighetsbranschen? Vill du vara del i ett bolag som planerar att växa flerdubbelt de närmsta tre åren? Vill du jobba i ett bolag som prioriterar träning, hälsa och personlig utveckling för personalen? Då har vi tjänsten för dig!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Bricknova utvecklar nyproducerade fastigheter i attraktiva områden i Storstockholm och har på bara ett par år växt till att ha ett portföljvärde på cirka 250 miljoner och har som mål att nå en miljard i december 2022. Din roll som kontorsassistent blir att hjälpa bolaget att växa och nå sina mål och samtidigt ha roligt på jobbet!
Du kommer jobba tillsammans med flera serieentreprenörer med vana att leda personal och bygga bolag. Du kommer arbeta med arbetsuppgifter som både är komplexa och rutinbaserade vilket gör att jobbet är varierat och ibland kan förändras snabbt när något oförutsett händer. Bricknova kommer växa under de närmsta åren och möjligheten finns att i framtiden välja olika inriktningar på dina arbetsuppgifter när verksamheten blir större och fler personer anställs.
Personalens trivsel och utveckling är extra viktigt för ledningen på Bricknova och därför läggs mycket resurser på att skapa en god arbetsplats där det finns möjlighet till personlig utveckling och tid för reflektion med månatliga workshops och efterföljande After work. Två gånger per år åker bolaget ner till Spanien och jobbar en vecka från företagets kontor i Marbella. Bricknova lägger dessutom mycket tid och fokus på träning och hälsa och att personalen ska må bra. Ett exempel på detta är när hela kontoret går och tränar tillsammans och bolaget erbjuder även ett gymkort som friskvårdsbidrag.
Din arbetsplats blir huvudkontoret på Birger Jarlsgatan 18 på Stureplan i 5-stjärniga kontorshotellet No18 med egen lunchrestaurang till specialpris och kostnadsfria måndagsfrukostar. Lokalerna är luftiga med många gemensamma ytor och har dessutom ett eget gym i huset.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Din uppgift blir att sköta administrationen för Bricknovas totalt 13 bolag och samtidigt förbereda processerna för nästa fas i bolagets tillväxt. Du kommer jobba tätt med bolagets anställda samt Bricknovas olika delägare utöver de många externa parterna, allt från redovisningsbyrån, revisorn till fastighetsjurister. Du kommer även att träffa externa kunder i samband med tillval på bostäderna som Bricknova erbjuder.
Du kommer jobba med både stora och små uppgifter och exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att:
Tjänsten kommer till viss del att kunna anpassas efter den bakgrund du har i övrigt och de arbetsuppgifter som du själv gillar och är bra på. Har du exempelvis ekonomibakgrund finns möjlighet att också ta över delar av bokföringen eller lönehanteringen i takt med att företaget växer.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du utgår från Bricknovas huvudkontor på Stureplan tillsammans med de andra tre heltidsanställda och har regelbunden kontakt med övriga delägare och rådgivare som bolaget har i sitt nätverk. Tjänsten är på heltid och startar när rätt person kan vara på plats.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med god erfarenhet som administratör och gillar assistentrollen och att jobba både med komplexa uppgifter varvat med många enkla och rutinbaserade. Du är duktig på att prioritera och ordning och reda är ledord för dig då enkla fel i administrationen kan leda till många följdproblem som tar tid att reda upp. Eftersom bolaget är i stark tillväxt behöver du vara en prestigelös person som gärna hugger i när nya oväntade problem dyker upp.