Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du en administratör som jobbat med ekonomi såsom transaktioner och betalningar? Sök till Plana Juridiska Stockholm redan idag!
Söker du efter en serviceinriktad och administrativ roll inom ekonomi? En roll med fokus på ekonomisystem, transaktioner och betalningar? En strukturerad och noggrann medarbetare sökes omgående till Plana Juridiska i Täby Centrum. Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen hos Plana Juridiska kommer du att få en roll där du blir en del av ett adminsitrativt team som handhar och sköter det dagliga arbetet vad gäller klientmedelskonton. En roll där du assisterar klienter med allt ifrån överföringar, betalningar etc. Du kommer även att ha nära kontakt med Planas klienter och deras samarbetspartners. Du kommer att ingå i ett team om 4 administratörer där två av er har mer fokus på administrationen inom ekonomi och där samarbete och prestigelöshet står i fokus.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administrativ ekonomiassistent kommer du arbeta med att:
Arbetet innebär att du arbetar i många olika ekonomisystem varvid ett generellt intresse och vana av arbeta i många system samt vana av att själv kunna utföra enklare arbete i excel, som t.ex. summering behövs. Allt för att du själv ska kunna vara effektiv i ditt arbete.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd hos Plana Juridiska.Tjänsten är på heltid med kontorstider vardagar, 08.00 - 17.00. Rollen ska tillsättas omgående, så förväntad start är så snart rätt person är på plats. Plana Juridiska är ett dynamiskt företag där förändring och nya utmaningar är en del av vardagen. Man satsar på sin personal och förutom marknadsmässig lön anordnas teambuildingaktiviteter för att stärka den sociala gemenskapen.
Kontoret är beläget i mycket fina lokaler mitt i Täby Centrum med närhet till Roslagsbanan och flertalet busslinjer. Det finns även möjlighet till fri parkering.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och har du tidigare erfarenhet av en liknande administrativ tjänst med inslag av ekonomi och fakturering är det meriterande. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska obehindrat både i tal och skrift. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Officepaketet och Excel.
Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och har god samarbetsförmåga. Du gillar att ha administrativa uppgifter där fokus ligger på noggrannhet och struktur. Din känsla för service och integritet är hög i samverkan med både klienter och kollegor. Du är trygg i dig själv och gillar att verka i en professionell men ändå familjär miljö.