Publicerat
Vi söker en lönespecialist / HR-administratör för ett längre konsultuppdrag till kund i Älvsjö!
Är du en Lönespecialist med koll på detaljerna och ett driv att förbättra processer? Har du ett intresse för HR frågor och trivs med att jobba självständigt? Då har vi rollen för dig!
Till vår kund i Älvsjö söker vi nu en engagerad lönespecialist / HR administratör till ett konsultuppdrag med start i januari 2025 som pågår under ett år.
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Som lönespecialist/ HR administratör kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa att vår kunds löneprocesser fungerar smidigt och effektivt. Här får du arbeta självständigt med löneberedning för cirka 200 anställda, och samtidigt bidra till utvecklingen och effektiviseringen av deras processer. Vår kund erbjuder dig en arbetsplats där du blir en viktig del av ett engagerat team som värdesätter samarbete och kompetensutveckling. Här får du möjligheten att arbeta i en inspirerande miljö där varje dag bjuder på nya spännande utmaningar.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
Som lönespecialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:
Värt att veta
Tjänsten är placerad i Älvsjö, Stockholm, där du kommer att arbeta på plats under hela uppdraget. Teamet du ansluter till är professionellt och stöttande, och du kommer att få möjlighet att använda dina kunskaper inom lön och HR i en varierande arbetsmiljö. Uppdraget sträcker sig från januari 2025 till februari 2026 och innebär en 100% tjänst.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har minst 3-4 års erfarenhet av självständigt arbete med hela löneprocessen. Du är van vid att tolka kollektivavtal och har en eftergymnasial utbildning inom lön. Du är en noggrann och effektiv administratör som lätt sätter dig in i nya system och har erfarenhet av att hantera pensions- och försäkringsrapportering. Meriterande är grundläggande kunskaper i bokföring och tidigare erfarenhet av Agda Lön och Medvind, men viktigast är att du är systemsmart och trivs med att jobba strukturerat i en snabb miljö.
TNG är ett värderingsstyrt företag. Vi drivs av vår vision att, genom att se bortom fördomar, bidra till en mer hållbar arbetsmarknad. Det är inte bara tomma ord, utan ett arbete som vi gemensamt på TNG arbetat fram över tid. Hos oss är du en viktig medarbetare som kan göra skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder!
Vi tar vårt ansvar som arbetsgivare på allvar och genom kontinuerlig dialog med både våra konsulter och uppdragsgivare säkerställer vi att du har en bra arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter. På så sätt får även du en kontinuerlig feedback och utveckling i din yrkesroll. Självklart omfattas du av kollektivavtal, schyssta anställningsvillkor, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Välkommen till TNG – här arbetar vi med fördomsfri rekrytering och bemanning – på riktigt!
Avstånd till arbetsplatsen
Pyramidvägen 7 Solna. Öppna Google Maps för att räkna ut resvägen till din framtida arbetsplats.
Karriärtips från Malin Meyer – din rekryterare
Jag tycker att du ska söka jobbet eftersom:
Frågor om jobbet? Hör av dig till mig Malin Meyer