Publicerat
En storbanks supportteam för Object Financing Services söker medarbetare till kontoret i Stockholm!
Är du en problemlösare med en passion för kundservice? Vi söker en driven och engagerad person till rollen som affärssupport för leasing och avbetalning! Hos oss får du möjlighet att vara en nyckelspelare i att ge våra kollegor och kunder förstklassig service och stöd.
Om du är en kommunikativ lagspelare med ett öga för detaljer, vill vi höra från dig! Ansök idag och bli en del av detta dynamiska team.
Ditt anställningserbjudande
Här får du möjlighet att aktivt bidra till utvecklingen av vårt servicekoncept och stärka bankens förmåga att ta marknadsandelar inom leasingprodukten. Du får utveckla ett brett kontaktnät inom hela den svenska företagsaffären och spela en viktig roll i vårt kontinuerliga förbättringsarbete genom att påverka processer och administrativa rutiner. Här får du chansen att vara med på en spännande resa där vi tillsammans formar framtidens banktjänster.
Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare hos oss kommer du att arbeta med en av bankens prioriterade produkter inom företagsaffären, leasing. Din roll innebär att utveckla ett starkt kontaktnät med företagsrådgivare över hela landet genom att ge support vid nya affärsupplägg. Du kommer att bidra till att bredda och fördjupa bankens kunskap kring leasingprodukten.
I ditt dagliga arbete kommer du att ha kontinuerlig kontakt med både våra leverantörer och slutkunder. Du tillhandahåller även expertkunskap för våra rådgivare ute på kontoren.
Leasing är ett område där vi ständigt utvecklas och lär oss nytt. Du kommer att vara delaktig i att systematiskt arbeta med förbättringsarbete för att säkerställa att vi ständigt ligger i framkant.
Värt att veta
Tillsammans med ett team om 8 personer sitter du i ljusa lokaler i Stockholm. Vi arbetar på plats varje dag där där vi har telefontider vi anpassar dagen efter.
Du kommer få en introduktion vid uppdragets start och där du sedan får bygga på dina kunskaper längs med vägen.
Detta är ett konsultuppdrag med start vecka 33 som löper i 6 månader med stor chans till förlängning.
Våra förväntningar
För att lyckas i denna roll behöver du:
TNG är ett värderingsstyrt företag. Vi drivs av vår vision att, genom att se bortom fördomar, bidra till en mer hållbar arbetsmarknad. Det är inte bara tomma ord, utan ett arbete som vi gemensamt på TNG arbetat fram över tid. Hos oss är du en viktig medarbetare som kan göra skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder!
Vi tar vårt ansvar som arbetsgivare på allvar och genom kontinuerlig dialog med både våra konsulter och uppdragsgivare säkerställer vi att du har en bra arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter. På så sätt får även du en kontinuerlig feedback och utveckling i din yrkesroll. Självklart omfattas du av kollektivavtal, schyssta anställningsvillkor, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Välkommen till TNG – här arbetar vi med fördomsfri rekrytering och bemanning – på riktigt!
Avstånd till arbetsplatsen
Pyramidvägen 7, Solna. Öppna Google Maps för att räkna ut resvägen till din framtida arbetsplats.
Karriärtips från Malin Mitzén – din rekryterare
Jag tycker att du ska söka jobbet eftersom:
Frågor om jobbet? Hör av dig till mig Malin Mitzén