Publicerat
Just nu söker vår kund en säljstödjande resurs för ett uppdrag med både bredd och ansvar!
Är du strukturerad, gillar att ta ansvar och trivs i en affärsnära stödfunktion? Då kan detta vara något för dig! Här får du chansen att kliva in i ett dedikerat team där du spelar en viktig roll i arbetet med återförsäljare i hela Sverige. Uppdraget handlar om att avlasta arbetsgruppen under en period av systemskifte, men också att bygga upp en långsiktig stödfunktion gentemot återförsäljarledet. Ett perfekt uppdrag för dig som vill kombinera struktur, affärsförståelse och systemkunnande i ett och samma uppdrag.
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Du kommer att stötta teamet som ansvarar för försäljning till återförsäljare av flytande energi, drivmedel och smörjmedel. Gruppen består av KAM:ar, säljstöd och försäljningschef, med placering i Stockholm, Göteborg och Karlstad.
Uppdragets fokus ligger i att skapa struktur och support kring ett nytt affärssystem, samtidigt som du fungerar som en länk mellan organisationen och återförsäljarna. Du får möjlighet att bidra både strategiskt och operativt – från dokumentation och materialframtagning till koordinering av affärsutvecklingsaktiviteter.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära:
Värt att veta
Detta är ett konsultuppdrag på 100% med start så snart som möjligt och sträcker sig till 2025-11-30. Kunden sitter i fina lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Viss hybridarbete kan förekomma i den här rollen.
Våra förväntningar
För att lyckas i rollen ser vi att du har en högskoleutbildning eller annan kompetens och erfarenhet. Du har tidigare arbetat i en säljstödsfunktion eller i en annan affärsstödjande roll och är van att hantera affärssystem med fokus på exempelvis avtal, orderhantering, prissättning, fakturering, uppföljning och rapportering. Du har också goda kunskaper i MS Office och kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal såväl som skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera komplexa arbetsuppgifter, särskilt inom samordning i team eller mellan olika verksamhetsområden. Även erfarenhet av att arbeta med återförsäljare ses som positivt.
Som person är du strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer. Du är självgående, proaktiv och har en god förmåga att organisera och prioritera ditt arbete. Du sätter dig snabbt in i nya rutiner och processer, tar gärna egna initiativ och har ett analytiskt tankesätt. Utöver detta är du serviceinriktad, har ett starkt affärsfokus och god samarbets- och kommunikationsförmåga.
TNG är ett värderingsstyrt företag. Vi drivs av vår vision att, genom att se bortom fördomar, bidra till en mer hållbar arbetsmarknad. Det är inte bara tomma ord, utan ett arbete som vi gemensamt på TNG arbetat fram över tid. Hos oss är du en viktig medarbetare som kan göra skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder!
Vi tar vårt ansvar som arbetsgivare på allvar och genom kontinuerlig dialog med både våra konsulter och uppdragsgivare säkerställer vi att du har en bra arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter. På så sätt får även du en kontinuerlig feedback och utveckling i din yrkesroll. Självklart omfattas du av kollektivavtal, schyssta anställningsvillkor, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Välkommen till TNG – här arbetar vi med fördomsfri rekrytering och bemanning – på riktigt!
Avstånd till arbetsplatsen
Pyramidvägen 7. Öppna Google Maps för att räkna ut resvägen till din framtida arbetsplats.
Karriärtips från Malin Meyer – din rekryterare
Jag tycker att du ska söka jobbet eftersom:
Frågor om jobbet? Hör av dig till mig Malin Meyer