Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker nu en ärendehanterare / support till Banqsoft i Stockholm med inriktning på finans. Läs mer nedan!
Vill du jobba med administration, support och samtidigt ha en övergripande koll på de ärenden kunden behöver hjälp med? Vill du jobba på ett internationellt bolag i en spännande bransch? Som ärendehanterare / support på Banqsoft får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Banqsoft får du jobba på ett företag som erbjuder branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Här får du chansen att öka dina kunskaper om finansiella lösningar samtidigt som du breddar ditt nätverk. Du kommer jobba i ett team med härliga kollegor i ljusa lokaler på Wallingatan 2 i centrala Stockholm.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer du att arbeta i ärendehanteringssystemet ServiceNow där du kommer:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett konsultuppdrag som är kommer att pågå 4-6 månader med möjlighet till förlängning. Start är tänkt omgående. Du kommer att ingå i ett team där man arbetar självständigt men även där man stöttar varandra och för att hålla deadlines.
VEM ÄR DU?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från något serviceyrke, exempelvis kundtjänst/ordermottagare/servicedesk, eller tidigare har jobbat på bank. Du kan arbeta självständigt och systematiskt då du är ensam på denna position. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder. Då Banqsoft är ett internationellt företag och har internationella kunder ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Kan du även förstå norska är det ett plus. Du gillar att länka logiskt och är systemvan då systemet ServiceNow är ditt främsta verktyg. Har du tidigare erfarenhet av detta system är det meriterande.