TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Assistent ”allt i allo” till Ortoma i Göteborg

Trivs du med en blandning av olika praktiska arbetsuppgifter? Välkommen som assistent och intern support till Ortoma i Göteborg!

Är du flexibel och engagerad och som verkligen trivs med att bli tilldelad många varierande arbetsuppgifter? Vill du vara en del av en spännande verksamhet där du kommer bli kontorets doer? Då kan det vara dig vi söker!

Till vår kund Ortoma söker vi dig som är redo för ett konsultuppdrag på sex månader och som kan börja omgående. För rätt person finns det goda chanser att gå över till en anställning hos Ortoma.

Välkommen med din ansökan. Vi har löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ditt anställningserbjudande

Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Du blir anställd av oss på TNG och jobbar som konsult under uppdragets period som är sex månader med goda chanser att gå över i en anställning hos Ortoma. Ortoma erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med trevliga kollegor. Vi har mycket att göra och du blir en viktigt del i teamet i att få det dagliga uppgifterna på plats.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Centralt kontor
Centralt kontor
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Rollen som assistent och support på Ortoma kommer innebära att du har en central roll i den dagliga verksamheten och bör vara beredd på att hantera en mängd olika uppgifter. Du kommer att vara den som öppnar när det ringer på dörren, hjälper till att packa material som skall skickas, ta emot material, skriva ut dokument, sätta etiketter på pärmar, scanna dokument, vara tillgänglig för olika avdelningar som kan behöva avlastning med olika arbetsmoment. Du kommer även att beställa budbilar och koordinera transporter, ankomstregistrera varor och material samt arkivera  dokument. 

Värt att veta

Tjänsten är på heltid och du förväntas vara på kontoret varje dag då tjänsten innefattar mycket praktiskt jobb. Kontoret ligger i Mektagonen på Mölndalsvägen. Arbetstid 8.00-17.00, med flextid. 

Ortoma arbetar med att tillhandahålla intuitiva, precisions banbrytande lösningar för att förbättra resultaten inom ortopediska operationer. Vårt mål är att göra det möjligt för kirurger att kontrollera hela den kirurgiska processen, från preoperativ planering av operation till postoperativ uppföljning, vilket leder till optimerade medicinska resultat för patienter, kirurger och sjukhus/kliniker.

Våra förväntningar

För att du ska trivas i rollen söker vi dig som gillar att få arbetsuppgifterna tilldelade till dig och trivs med att ha en omväxlande vardag där uppgifterna kan variera från dag till dag. Du gillar att ta tag i olika arbetsuppgifter och trivs med att ha en sådan vardag långsiktigt. 

Att du är positiv och gillar att hjälpa till där det behövs, samt är noggrann och strukturerad i ditt arbete ser vi som en självklarhet för att kunna trivas i rollen. 

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har grundläggande kunskaper i Office-paketet .
Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Alla lediga jobb