Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Brinner du för kundservice och talar flytande danska? MTD Products Nordic AB söker en ny medarbetare till kundservice i Falköping!
Är du en självgående person som vill bidra med förstklassig teknisk kundservice till den danska och skandinaviska marknaden? Här får du som är dansktalande hjälpa återförsäljare i Skandinavien och blir en del av vårt framgångsrika team. Det här är ett riktigt roligt uppdrag för dig som vill vara med på en tillväxtresa
MTD är en globalt växande koncern och är världens största tillverkare av motoriserad trädgårdsutrustning. De har fabriker i USA, Kanada, Tyskland och Asien och har återförsäljare över hela världen. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder en flexibel och dynamisk arbetsplats som uppmuntrar nytänkande. MTD Products Nordic AB är i stark tillväxt med en tydlig vision och är idag marknadsledande i Norden.
Som medarbetare hos oss får du en grundlig upplärning och kontinuerlig uppföljning av ditt arbete och kommer ingå i ett välfungerande kundtjänstteam där hjälpen alltid finns nära till hands. Vi är en arbetsplats med många do-ers och har ett enormt driv i hela vår organisation.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
På kontoret i Falköping har du tre kollegor som också arbetar med support för den svenska och norska marknaden samt fyra utesäljare. Du rapporterar till närmsta chef som också finns på kontoret.
Du har fyra kollegor i Danmark som resurs och de arbetar båda med försäljning och hjälper dig med tekniska frågor och kundärenden. Det kan förekomma resor till Danmark någon gång per år samt till huvudkontoret i Tyskland.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som talar flytande danska, både i tal och skrift. Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare, gärna via telefon. Har du erfarenhet som återförsäljare eller producent inom trädgårdsprodukter är det mycket meriterande. Självklart har du god datorvana och lätt för att lära nya system.
Vi söker en person som tar egna initiativ och har en förmåga att självständigt lösa väntade och oväntade problem då du dagligen möter kunders behov via telefon och mail. Vi ser också att du har ett gott affärsmannaskap. Du kan hantera stress och oväntade situationer på ett proaktivt sätt då vi är ett företag som sätter kunden i fokus.