TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent / Säljadministratör på Ekerö

TernTec AB söker en allsidig och erfaren administratör till sitt kontor på Ekerö då bolaget går in i en spännande tillväxtfas!

Har du erfarenhet av arbete inom administration eller som ekonomiassistent och kan hålla ”många bollar i luften”? Är du dessutom driven, noggrann och har en förmåga att hitta lösningar? Då kan rollen hos TernTec AB på Ekerö, Stockholm vara perfekt för dig! Efter drygt ett år sedan start har TernTec AB vuxit till nästa nivå och söker nu en mångsidig och erfaren administratör för att ta hand om företagets administrativa processer.

Detta är en fantastisk möjlighet att ta del av en spännande roll med gott om utrymme för personlig- och professionell utveckling!

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

I rollen som ekonomiassistent och säljadministratör på TernTec AB blir du en del av ett mindre företag med en familjär atmosfär. TernTec AB präglas av en prestigelös kultur och snabba beslutsvägar, och är en växande organisation som möter en ökad efterfrågan på sina produkter.

I denna roll har du ett brett ansvarsområde med flexibilitet att delvis arbeta hemifrån. Du kommer ha ett nära samarbeta med TernTec´s VD där du får en betydande roll och möjlighet att påverka. Här får du chansen att vara med i ett tidigt skede och bidra till företagets fortsatta tillväxt.

Flextid
Flextid
Ny teknik
Ny teknik
Distansarbete
Distansarbete
Parkering
Parkering

Dina arbetsuppgifter

Ingen dag kommer att vara den andra lik, men dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan sammanfattas enligt följande:

Värt att veta

Detta är ett uppdrag på ett år med möjlighet till förlängning. Du kommer att rapportera till TernTec AB:s VD och har kontakt med ett fåtal säljare som bor lokalt i området där de arbetar (Finland, Norge och Sverige). Din arbetsplats kommer att vara VD:ns hemmakontor med en fin sjöutsikt beläget på en vacker adress på Ekerö. Gratis parkering finns samt möjligheten att delvis jobba hemifrån. TernTec AB:s VD, Morgan, utgår ifrån samma kontor men är ibland på resande fot. Under din första tid hos TernTec AB kommer du att få en gedigen introduktion och genomgång av alla arbetsuppgifter.

Våra förväntningar

För att trivas och vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har en avslutad gymnasieutbildning, besitter god administrativ förmåga och har tidigare erfarenhet av att arbeta med Fortnox ekonomisystem eller liknande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och uppskattar om du är kommunikativ, serviceinriktad, självgående och tar egna initiativ. Du är förmodligen en person med hög arbetskapacitet som trivs med att hantera olika arbetsuppgifter och tycker om att ha en varierad och prestigelös roll.

Eftersom TernTec AB har internationella kunder ser vi gärna att din engelska och svenska i såväl tal som skrift är affärsmässigt korrekt och flytande. Kunskaper i finska är meriterande men inget krav.

Alla lediga jobb