Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Har du ett sinne för siffror och letar efter ett jobb inom ekonomi? Vi söker ekonomiassistent till attraktivt bolag i Göteborg!
Till vår kund i Göteborg söker vi en ekonomiassistent till avdelningen för leverantörsreskontra. Är du duktig på att se detaljer och vill bidra med din tidigare kunskap inom ekonomi? Då kanske du är personen vi söker!
Uppdraget ska påbörjas omgående. Välkommen med din ansökan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I denna roll har du möjlighet att få in foten i ett stort bolag i centrala Göteborg. Här får du som har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete chans att snabbt komma in och bidra med din kunskap. Tillsammans med duktiga kollegor blir du en viktig och uppskattad funktion i företaget! Som ett extra plus får du ingå i en härlig gemenskap med placering i ljusa lokaler med attraktivt läge!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent på avdelningen leverantörsreskontra, Accounts Payable, kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå utav:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på heltid med start omgående. Du arbetar dagtid med placering centralt i Göteborg.
Uppdraget är ett bemanningsuppdrag. Detta innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund. För oss är det viktigt att du som konsult känner dig trygg och du omfattas självfallet av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra eftersom uppdraget kräver att du snabbt sätter dig in i dina nya arbetsuppgifter. Och vi söker dig som dessutom har arbetat med systemen Palette och/eller Readsoft.
Vidare är du van vid att arbeta självständigt samt har ett öga för detaljer. Då tempot ofta kan vara högt ser vi även att du är duktig på att arbeta systematiskt med en stor mängd arbetsuppgifter. Svenska och engelska behärskar du flytande, både i tal och i skrift då det krävs i kontakten med bla leverantörer.