Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Tilltalas du av ekonomi och service? Sök jobbet som ekonomiassistent till supporten på ett av Sveriges största byggföretag!
Lockas du av att utvecklas både som person och i din profession? Är du nyfiken på att börja arbeta som ekonomiassistent i en ny bransch? Har du dessutom en fallenhet för både ekonomi och IT? Då är du den vi söker när vår kund, ett byggföretag i Stockholm, ska rekrytera en ekonomiassistent till sin IT-enhet.
Till huvudkontoret på Sveriges största byggföretag söker nu TNG IT Digital en ekonomiassistent. Här blir du en del av ett målinriktat team bestående av 14 personer. Teamet har ett utpräglat "VI"- tänk med ett gemensamt mål om att ge så bra service som möjligt. Den röda tråden är god sammanhållning och glädje. På företaget värdesätter man service och du kommer att ges möjligheten att fortlöpande få utbildning i kundkommunikation och pedagogik.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiassistent kommer du att hantera inkommande samtal avseende ekonomi- och fakturasupport till kunder och leverantörer. Du kommer bl.a att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Företaget är placerat i fina lokaler i norra Stockholm. Detta är en initialt ett hyrköp på 6 månader, så du kommer att jobba som konsult hos TNG IT Digital men vara på plats hos kunden som ser långsiktigt på dig och din utveckling. Som konsult har du samma villkor som direktanställda och du får möjlighet att ta del av både kompetensutveckling och förmåner.
Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 07:30-16:30
VEM ÄR DU?
Till denna tjänst söker vi en engagerad och serviceorienterad person som tycker om att bemöta andra människor över telefon. Här trivs du som är pedagogiskt lagd och känner en lätthet inför att bemöta och coacha personer.
Vi söker dig som har kunskaper inom ekonomi och dess terminologi samt har erfarenhet av något ärendehanteringssystem och/eller ekonomisystem. Det är även önskvärt att du har bra generella kunskaper inom IT. Vidare har du telefonvana från exempelvis ett arbete i kundtjänst, callcenter eller helpdesk.