Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Meriterande deltidsuppdrag som försäkringsadministratör för Strabag BRVZ
Tycker du om att självständigt planera din tid? Stimuleras du av eget ansvar och har en annan huvudsaklig sysselsättning? Då kan du vara den administratör som Strabag BRVZ söker inom försäkringsfrågor. En självständig roll som ansvarar för hanteringen av inkommande skadeärenden från anmälan till utbetalning. Tjänsten är på 50%.
Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du blir en viktig del av en av de ledande byggkoncernerna i Europa. STRABAG BRVZ AB är ett administrativt dotterbolag inom STRABAG koncernen som hanterar all administration för de operativa bolagen inom Sverige.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
- Ansvar för försäkringshandläggning som t.ex. försäkringskontroll vid projektupplägg
- Anmäla inkomna skador till respektive försäkringsbolag
- Uppföljning och avslut av pågående skadeärenden
- Översättning av texter till och från SV, ENG och TY
- Årlig hantering av försäkringsbrev
- Svara på försäkringsfrågor från kunder och försäkringsbolag
- Administration av garantiärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du får en självständig roll där du har stor frihet att själv lägga upp ditt arbete.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbete, gärna inom försäkringshandläggning.
Du har goda kunskaper i Office-paketet, och har en god systemvana. STRABAG BRVZ arbetar i AS4U. Då du blir del av en internationell koncern kräver tjänsten goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskaper i tyska är meriterande. B-körkort är ett krav då arbetet medför resor.
Du är en strukturerad person som stimuleras av eget ansvar.