Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
På Dicom kommer du att få en bred IT-supportroll på ett företag som drivs av kundnöjdhet!
Här kommer du att bli en del av ett skönt team på ett företag som värnar om sina anställda. Vi kan stolt berätta att Dicom ligger genomgående i topp vad gäller kundnöjdhet. Det grundar sig i en tanke att supportfunktionen utgör företagets viktigaste funktion/fönstret utåt. Det ställer givetvis höga krav på dig som kandidat och för rätt person kommer det ansvaret bidra till en spännande personlig utveckling. Du erbjuds möjligheten att få vara med och bidra till företagets fortsatta utveckling.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi har frågat anställda på Dicom varför man ska börja arbeta där och vad som är bäst med företaget. Det som framkommer är en beskrivning om en varm och välkomnande stämning där företaget värnar om sina anställda. Det är lätt att kommunicera i organisationen och "att det finns bra kick-offer och after works hjälper också?". Vidare framgår det att Dicom inte har en traditionell Servicedesk. I servicedesken finns det en dynamik som gör att du inte är låst vid att göra vissa specifika arbetsuppgifter, utan kan även arbeta med 3rd lineärenden. En Dicom-anställd berättar: "...så om man är hungrig och intresserad så kan man lära sig väldigt mycket här."
Dicom kan även erbjuda:
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta med support gentemot Dicoms externa kunder. Du blir en del av ett tight supportteam med en tydlig "VI-känsla". Ni arbetar även i nära dialog med seniora tekniker och hostingavdelningen. Din vardag kommer vara varierad och du följer kunden fram till ärendet är löst. Idag löser supporten ca 90% av alla ärenden.
Andra arbetsuppgifter:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Det här är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd av Dicom.
Teamet består av 6 personer och du kommer tillhöra Dicom Stockholm där drygt 35 personer arbetar.
Dicom är placerade på Norra stationsgatan (nära Odenplan).
VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig som motiveras av att skapa kundnöjdhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service sedan tidigare och med grundläggande IT-kunskaper inom bl.a Active directory, Office, Windows operativsystem och Windows server. Vi söker dig som trivs med att arbeta brett med IT-support. Du brinner för problemlösning och har ett logiskt tänk. Det är ett krav att du kan kommunicera obehindrat både på svenska och engelska.