Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Euromaint söker nu en drivande och koordinerande kontraktsansvarig till kontraktavdelningen i Örebro.
Nu söker vi dig som trivs i en affärsnära roll med högt tempo, tekniskt innehåll och många interna kontaktytor. Är du drivande och har en förmåga att se förbättringsmöjligheter? Bra. Då kan detta vara rollen för dig! Euromaint har en stark orderingång och utökar nu avdelningen för kontrakt- och planering med ytterligare en medarbetare.
Vi söker nu dig som vill arbeta som ansvarig för ett antal kundkontrakt där du får leda arbetet från offert till industrialisering. På enheten i Örebro har vi ett strukturerat arbetssätt och metodik, för att säkerställa en bra arbetsmiljö med hög kvalitet och produktivitet. Nu söker vi dig som vill utvecklas med oss och bli en viktig kugge i vår organisation. Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Euromaint är Sveriges största bolag inom tågunderhåll. De erbjuder kvalificerat tekniskt underhåll som tillgodoser kundernas behov av väl fungerande fordonsflottor. Hos Euromaint ges du goda utvecklingsmöjligheter och intressanta arbetsuppgifter, både i Sverige och internationellt med deras spanska huvudägare CAF.
Som Kontraktsansvarig kommer du ansvara för ett eller flera kundkontrakt. En spännande och utmanande roll där du utvecklar kundrelationen såväl taktiskt som strategiskt på både nya och befintliga kontrakt för att få ett maximerat kundvärde. Du kommer ha en viktig funktion att bibehålla ett strukturerat arbetssätt och metodik, för att säkerställa en bra arbetsmiljö med hög kvalitet och produktivitet.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kontraktsansvarig kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta:
Värt att veta
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och din placering kommer vara i Örebro.
Du kommer ingå i ett fantastiskt team på sex personer och rapporterar till Chefen för Kontrakt inom Components i Örebro.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning i grunden eller motsvarande praktisk erfarenhet. Har du projektledningserfarenhet eller försäljningserfarenhet inom transportsektorn, fordonsservice- och underhåll eller liknande är detta meriterande. Du har erfarenhet av att koordinera och tolka kommersiella avtal samt förmågan att agera professionellt i dialog med interna och externa parter. Du har god IT-vana samt talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Som person samverkar du effektivt med andra och delar med dig av dina kunskaper, erfarenheter och information. Du agerar på eget initiativ, får saker att hända och ansvarar för resultatet. Vidare är du analytisk och har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt. Du kommunicerar klart och tydligt samt ser och tar tillvara på affärsmöjligheter och främjar förändring och nytänkande.