Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du intresserad av nytt jobb inom kundtjänst på finansbolag? Till EnterCard i Stockholm söker vi dig som vill jobba inom krav.
Trivs du att jobba i en kundnära roll? Vill du bli en del av ett härligt team på EnterCard inom deras kravverksamhet på kundtjänst? Sök rollen som kravhandläggare idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som kravhandläggare inom kundtjänst på EnterCard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Nu söker vi dig som är tillgänglig i juni och som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb inom kundtjänst med trevliga kollegor!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.
I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att bli en del av ett härligt team på 10 personer. Arbetstiderna är måndag-fredag och passen varierar på rullande schema där du ena veckan jobbar 8.30-17.00 och andra veckan 11.30-20.00. Konsultuppdraget förväntas starta i slutet av augusti och pågå i 3 månader med stor möjlighet till förlängning. EnterCard sitter i fina lokaler ett stenkast från Centralstationen.
VEM ÄR DU?
Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som: