Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Har du ett intresse för kundrelationer och vill utvecklas inom kundservice? Vi rekryterar till GS1s kundtjänst i Stockholm city!
Är du en serviceperson ut i fingerspetsarna och ute efter nästa jobb inom kundtjänst? Vi rekryterar nu en ny medarbetare till GS1s kundservice, med kontor centralt i Stockholm city. Här kommer du få vara en del av ett härligt gäng i ett internationellt bolag som dagligen strävar efter att leverera ett förstklassigt engagemang och bemötande. Låter detta som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Förutom att att jobba i fräscha lokaler centralt i Stockholm kommer du också få ta del av många fina förmåner, såsom friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och generös pensionsavsättning. Dessutom kommer du vara en del av ett engagerat och kompetent team som dagligen strävar efter att ha kul samtidigt som ni uppnår goda resultat i arbetet.
Du kommer få vara med i resan att fortsätta utveckla hur GS1 jobbar med kundrelationer och som ständigt jobbar med att förbättra dokumentation, arbetssätt och teknik. Här får du också möjligheten att utvecklas i din yrkesroll - b la genom att närvara vid kundmöten och vara delaktig vid utbildningar. Jobbet är alltså perfekt för dig om har god vana av kundservice men nu är redo för nästa steg!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
På GS1s kundtjänst kommer du vara en av flera medarbetare som ansvarar för att kunderna får svar på sina frågor på ett korrekt, snabbt och trevligt sätt. GS1 är ett globalt bolag som jobbar med artikelinformation och tracking av olika data, exempelvis genom streckkoder och kolli-ID, som är grundläggande i näringslivet för att följa och få information kring varor och produkter. GS1 jobbar mycket med dagligvaruhandeln men också inom transport, logistik, apotek och övrig detaljhandel.
Mer konkret kommer du i rollen:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
GS1s kontor ligger centralt i Stockholm, ett stenkast från Stockholms centralstation. Detta är en rekrytering, med start efter överenskommelse (men gärna så snart som möjligt!).
I rollen kommer du få löpande utbildning och utveckling för att hålla dig uppdaterad om GS1s produktsortiment - samma utbildningar som du själv på sikt också kommer vara delaktig i att hålla. Eftersom att GS1 har kunder över hela Sverige så kommer det till viss del att innebära resor.
Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.
VEM ÄR DU?
Till rollen inom kundtjänst på GS1 söker vi dig som är nyfiken, positiv och gillar att samarbeta med andra för att uppnå goda resultat. Som person är du duktig på att skapa och underhålla relationer och har lätt att förklara och lösa problem för andra.
Vidare tror vi att du:
Det är också ett stort plus om du har:
Som person är du nyfiken, positiv och trivs med samarbete. Du är duktig på att skapa och underhålla goda relationer, har tydligt kundfokus och lätt för att förklara för andra. En positiv inställning är a och o samt mottot laget före jaget. Du är lösningsorienterad och när det behövs har du även ett stort tålamod. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.