TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänsmedarbetare

Konsultuppdrag till vår kund inom frilufsbranschen i västra Stockholm

Vår kund som verkar inom frilufsbranschen söker nu en kundtjänstmedarbetare för ett konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering. Du kommer att vara del av ett team om sex personer och kommer att hantera inkommande ärenden till kundtjänsten. Bolaget växer och det finns goda utvecklingsmöjligheter i rollen.

Varmt välkommen med din ansökan.

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från kunder, återförsäljare och konsumenter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av orderläggning, orderupplysning, felsökning, returhantering, leveransbevakning, svara på produktfrågor och teknisk support.

 

Värt att veta

Arbetstiderna är 08–17 måndag till fredag.

Tjänsten är en heltidstjänst vid på vår kunds huvudkontor i Bromma med en flexibel "arbeta-hemifrån-policy.

Våra förväntningar

Meriterande kunskaper: Erfarenhet av E-handel och Business2Busniess. Det är ett stort plus om du  har tidigare arbetat i något affärssystem så som SAP. Som person ser vi att du är ödmjuk, snabblärd och har lätt att ta till dig nya system. För att trivas i jobbet tror vi att du är flexibel och lösningsorienterad.

Språkkunskaper du behöver behärska är svenska & engelska. Kan du tyska är det en bonus. 

Alla lediga jobb