Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu har du med ett stort intresse för ekonomi och kundservice chans att kombinera detta i en roll hos ledande byggbolag i Stockholm
Är du en energifylld och positiv person med kunskap och intresse inom ekonomi? Vill du arbeta i vår kunds helpdesk med att guida och supportera både den interna verksamheten, externa parter och kunder rörande ekonomifrågor?
Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten med dotterbolag, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen. Det finns även goda möjligheter att ta initiativ till nya projekt och ansvarsområden.
Dina arbetsuppgifter
I rollen inom kundtjänst / helpdesk kommer du bland annat att:
Värt att veta
Tjänsten förväntas starta omgående och pågå 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Vår kund tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån. De sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid med arbetstider förlagda under kontorstider och du kommer att vara konsult på TNG.
Våra förväntningar
Vi ser gärna att du tidigare jobbat i någon form av serviceroll från en större organisation, samt har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.
Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.