Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du jobba brett med kundtjänst för Swedbank Autoplans företagskunder där förstklassig service är i fokus? Sök redan idag!
Vill du utvecklas inom kundservice och arbeta i ett tight team med härliga kollegor? Vill du lära dig mer om leasingprodukten? Trivs du med att jobba med service och att sätta kunden i centrum? Perfekt! Nu har du chansen att få kombinera detta på Swedbank AutoPlan som sköter allt som rör företagets bilar. De söker nu en ny medarbetare till sin kundtjänst. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som kundtjänstmedarbetare på Swedbank AutoPlan kommer du att ha en viktig roll hos en av Sveriges storbanker. Här kommer du att får verka i ett högt tempo och vara i en lärorik och utvecklande miljö. Du kommer få en grundlig upplärning och kontinuerlig uppföljning av ditt arbete och ingår i ett välfungerande kundtjänstteam om 10 personer där hjälpen alltid finns nära till hands.
Swedbank AutoPlan erbjuder heltäckande leasinglösningar för företag över hela Sverige där du kommer ha en central roll för att ge den bästa servicen och arbeta aktivt med att skapa nöjda kunder. Swedbank AutoPlan har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna – enkel, öppen och omtänksam.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på Swedbank AutoPlan kundtjänst kommer du att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med kontorstider måndag till fredag. Tänkt start är omgående och uppdraget förväntas pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning. Du kommer att sitta i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg).
VEM ÄR DU?
För att du ska trivas i rollen på Swedbank AutoPlan tror vi att du: