Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
GS1 Sweden har mycket spännande på gång och söker nu ytterligare en serviceinriktad medarbetare till deras kundservice i Stockholm
Brinner du för att leverera högsta möjliga service till kunder? Vill du jobba i en spännande produkt på ett expansivt företag? Nu har du chansen att få jobba med kundservice på GS1 Sweden tillsammans med ett härligt gäng i fantastiska lokaler i centrala Stockholm. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att vara med att fortsätta bygga/utveckla en välfungerande kundserviceavdelning där kunden alltid är i fokus. GS1 arbetar kontinuerligt med att förbättra dokumentation/kundsupportstöd, teknik och arbetsprocesser. Här får du möjligheten att utvecklas i din roll inom kundservice då du får möjligheten att hålla utbildningar om produkterna/tjänsterna och närvara vid kundmöten. Du kommer att arbeta tillsammans med mycket kompetenta kollegor som månar om varandra.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Rollen som kundservicemedarbetare innebär:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Kundsupporten är idag telefon- och mailbaserad. För att öka kunskapen om GS1-standarden genomförs klassrumsledda utbildningar i GS1 Swedens interaktiva mötesrum, Concept Centre. Du som kundservicemedarbetare kommer att vara delaktig i att hålla dessa utbildningar. Resor inom Sverige kommer att förekomma.
Tjänsten är på heltid och är en tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning.
Start: Snarast. GS1 erbjuder bra förmåner. Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.
VEM ÄR DU?
Som person är du nyfiken, positiv och trivs med samarbete. Du är duktig på att skapa och underhålla goda relationer, har tydligt kundfokus och lätt för att förklara för andra. Du är lösningsorienterad och när det behövs även ett stort tålamod. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.
Du som söker har minst 3 års erfarenhet av teknisk kundservicerelaterat arbete. Du har erfarenhet av och trivs med att hålla i utbildningar. Du är van vid att ha telefonen och datorn som främsta arbetsverktyg och har goda kunskaper i Officepaketet. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics eller andra CRM-system är det en fördel. Ett teknikintresse samt erfarenhet av logistik och e-handel är meriterande. Kanske har du en utbildningsbakgrund inom försäljning eller service men framförallt ett starkt engagemang och driv i det du gör. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Talar du något ytterligare språk är det positivt.
Meriterande om du tidigare har erfarenhet av att ha arbetat med artikelinformation (masterdata).