Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker dig som vill bli en del av teamet till Cabonlines norska kundtjänst i en kundnära roll! Sök här!
Kundtjänstjobb utan försäljning – ja det är sant!
Har du ett sinne för service och vill utvecklas i en administrativ roll? Vi på TNG letar dig för en roll till Cabonlines kundtjänst. Har du intresse för service och kunder kan denna koordinerande roll vara perfekt för dig. Om dessutom är norsktalande och utvecklingsmöjligheter och ansvar är något som passar dig så missa inte chansen, skicka in din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Cabonlines kundtjänst är nu på jakt efter nya drivna medarbetare inom deras trafikledning av taxitjänst. Kundtjänstmedarbetare inom trafikledning innebär att du fungerar som stöd till förarna och hantera taxibeställningar, med fokus på den norska marknaden.
Som norsktalande kundtjänst inom trafikledning har du en dynamisk och omväxlande roll då du får hantera Cabonlines kundkontakt samt över tid bygga upp relationer med olika kontaktpersoner. Du kommer vara del av ett stöttande team med närvarande och aktivt coachande chefer. Tillsammans kommer ni se till att Cabonlines kundtjänst levererar på högsta nivå och samtidigt har en härlig arbetsmiljö. Du kommer även få tydliga utvecklingsmål där fokus ligger på att du ska kunna växa i din yrkesroll och successivt ta mer ansvar.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på Cabonlines kundtjänst kommer du agera som stöd till förarna och hantera taxibeställningar, med fokus på den norska marknaden. Det innebär att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
När du startar på Cabonline kommer du få en gedigen internutbildning för att försäkra att du har alla verktyg du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt. Du kommer att bli en del av ett härligt team på ca 10 personer på den norska sidan.
Arbetstimmarna fördelas mellan medarbetarna för att täcka upp tiderna 07.00-21.00 där du har möjlighet att påverka vilka pass som passar just dig. Tjänsten är på heltid (38,25 h/v) med start enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vidare sitter Cabonline i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg.
VEM ÄR DU?
För att passa denna roll ser vi att du har erfarenhet av och trivs med kundservice samt därför har en god förmåga att bemöta olika typer av kunder. Du har gärna telefonvana där du har hanterat större inflöden av samtal och är en fena på administration. Eftersom att du kommer ta emot ärenden på norska så ser vi också att du behärskar språket på flytande nivå.
Vidare ser vi att du är en naturlig problemlösare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel som person och trivs med att arbeta samt uppnå mål tillsammans med dina kollegor. Sist men inte minst är du en teamplayer som drivs av att bistå med bästa möjliga service.