Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nordea söker nu en ny medarbetare till uppdrag inom kundsupport kundtjänst Stockholm och som vill utvecklas inom bank och finans.
Vill du jobba med kundservice i en utvecklande och föränderlig miljö där varje dag innebär nya utmaningar? Trivs du med administration och har ett intresse för bank och finans? Perfekt! Nu söker vi en ny medarbetare till Nordea i Stockholm som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Detta är en spännande och stimulerande tjänst på en av Europas största banker som ger dig chansen att bredda ditt professionella nätverk. I tjänsten ingår mycket kundkontakt och du får en bra inblick i bank- och finansbranschen. Du kommer att arbeta främst med svenska kunder och vara med och ytterligare förbättra Nordeas kundnöjdhet. Du kommer arbeta i ett kundfokuserat team på 10 personer där ni i ert dagliga arbete ständigt arbetar för att leverera service i världsklass. Inledningsvis får du ett par veckors internutbildning i system och i arbetssätt.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta i en kundservice roll på Nordea Cards där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Kontoret ligger i fina lokaler i Stadshagen i centrala Stockholm, uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå minst tom sista oktober 2019 med möjlighet till förlängning. Din anställning kommer att inledas med en internutbildning i bankens system och arbetssätt.
Den här tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har god förmåga i svenska och engelska både i tal och skrift, samt är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande och förstå vikten av att arbeta under hög sekretess. Som person är du noggrann med starka kommunikationsförmågor som välkomnar utmaningar och växer av samarbete. Vi ser även att du har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor. Du kommer att verka i ett högt tempo och vara i en lärorik och utvecklande miljö där flexibilitet och stresstålighet kan komma att bli viktiga egenskaper.
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom servicerelaterade områden som kundtjänst eller ekonomi. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men det är inget krav. Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i nya system då du kommer att arbeta i flera olika parallellt.