TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Operativ Inköpare Konsultuppdrag Camfil i Trosa

Till vår kund Camfil Sverige AB i Trosa söker vi en Operativ Inköpare till produktionsenheten för ett konsultuppdrag.

Är du redo för nya utmaningar och har tidigare erfarenhet av att arbeta operativt inom inköp med mycket materialplanerande uppgifter? Då är den här rollen rätt för dig!

Detta är ett konsultuppdrag där du till en början är anställd hos oss på TNG Tech och hyrs ut som konsult till vår kund men där ambitionen är att konsultuppdraget övergår till en fast anställning.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Du kommer arbeta ute hos Camfil som är ett stabilt, globalt bolag och en världsledande tillverkare av kommersiella och industriella system för luftrening och stoftavskiljning. Du kommer ha en spindel-i-nätet funktion där ingen dag är den andra lik. Arbetskulturen är familjär, stöttande och professionell och man hjälps åt att nå uppsatta mål. Eftersom man jobbar i en global organisation med många kontaktytor finns det alla möjligheter att utvecklas på lång sikt! 

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos TNG Tech som konsult kommer du:

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

I uppdraget som Operativ Inköpare kommer du att vara en del av inköpsteamet om 4 personer. Du arbetar dagligen med vår kunds inköpshantering där du har daglig kontakt med såväl interna som externa parter, via telefon och mejl.

Du kommer bland annat att arbeta med:

Värt att veta

Rollen omfattar heltid vardagar 08.00-17.00, fredagar 08.00-15.45. Rollen är placerad i Trosa och du förväntas vara på kontoret tillsammans med övriga i teamet. Du rapporterar till Inköpschefen.

Detta är ett konsultuppdrag på 6 mån med start så snart som möjligt eller under augusti/september där ambitionen är att det ska övergå till en tillsvidareanställning hos kund. 

Våra förväntningar

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, men för att vara aktuell för denna roll tror vi att du: 

Som person är du ansvarstagande, stabil och har en analytisk förmåga som hjälper dig att hantera komplexa situationer. Rollen omfattar mycket administration där noggrannhet och sinne för detaljer och siffror är avgörande för att du ska trivas. Du är van att kommunicera med många olika kontaktytor, såväl internt som externt, både per mejl och i telefon. Du är drivande och strukturerad i ditt arbete, vilket gör att du följer upp ärenden noggrant. Du arbetar bra såväl självständigt som i grupp och har en god samarbetsförmåga. Din flexibilitet och stresstålighet gör att du kan hantera förändringar och oväntade situationer med lätthet. Dessutom är du kommunikativ och delar gärna med dig av dina erfarenheter.

Alla lediga jobb