TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Technical Client Manager, Tradedoubler i Stockholm

Vill du arbeta med teknisk support i en spännande bransch med många kontaktytor? Sök rollen som Technical Client Manager!

Här får du möjlighet att ta eget ansvar och initiativ för att hjälpa Tradedoblers kunder, som är digitala marknadsförare, att lyckas ännu bättre. I din roll som Technical Client Manager har du en central funktion i företaget och arbetar i ett tvärfunktionellt team nära kundansvariga och andra interna och externa supportfunktioner. I dina externa kontakter kommer du få en chans att jobba med många välbekanta varumärken som till exempel Microsoft, Boozt och Apollo. Du kommer också komma i kontakt med stora influencers och publicister i andra segment.

VI ERBJUDER DIG

Centralt kontor
Centralt kontor
Livspussel
Livspussel
Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Massage
Massage

DET HÄR GÖR DU HOS OSS

Som Technical Client Manager är du ansvarig för den tekniska implementation av nya kunder samt teknisk support till befintliga kunder och publicister. En stor del av rollen är att säkerställa att tekniken fungerar i alla våra samarbeten.

Detta innebär att du kommer:

Utöver detta kommer du att identifiera kunskapsbehov hos kund och kollegor och guida nya kunder för att säkerställa bästa möjliga installation.

DITT TEAM OCH ARBETSPLATS

Arbetsplatsen kännetecknas av samarbete, högt i tak, fart, fokus och ambition. Du kommer sitta centralt i Stockholm på det trivsamma huvudkontoret i Spårvagnshallarna. Här finns ca 70 kollegor som alla hälsar dig varmt välkommen.

MER OM DIG

För att komma till din rätt i rollen ser vi att du har en bred teknisk bakgrund, är service minded med ett stort intresse att ge bästa tänkbara service såväl externt som internt. Vidare är du lösningsorienterad, flexibel och har en professionell approach. Förmodligen har du jobbat i en supportroll tidigare, antingen som teknisk support eller i en kundservice-funktion. Då våra kunder finns både i Sverige och utomlands, så måste du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.


Det är en fördel om du har jobbat med HTML, JavaScript, XML/CSV och Microsoft CRM. Har du dessutom en förståelse för marknadsföring och spårningsteknik är det positivt.

Alla lediga jobb