Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du en dedikerad ledare som vill utveckla både människor och kundrelationer? Sök rollen som områdeschef till Samhall i Umeå!
Som områdeschef hos Samhall i Umeå får du möjligheten att leda och inspirera medarbetare samtidigt som du ansvarar för att kunduppdrag utförs på bästa sätt. I rollen är du ständigt nära verksamheten, där du stöttar och motiverar dina medarbetare ute i driften. Du driver utveckling genom att vara en aktiv och synlig chef, engagerad i både personalens och kundernas framgång.
Om du söker en roll där du får göra skillnad varje dag och utvecklas som ledare, kan detta vara rätt roll för dig!
Ditt anställningserbjudande
Att vara områdeschef på Samhall innebär att du befinner dig i hjärtat av vår verksamhet. Du kommer att ha en central roll i att säkerställa att våra medarbetare utvecklas och är redo för nästa steg i arbetslivet, samtidigt som du ser till att våra kunder är nöjda. Vi på Samhall satsar mycket på att skapa goda förutsättningar för dig som områdeschef, och du får vara med på en spännande resa.
När du börjar hos oss, inleder du din läranderesa i vår egen Samhallskola och erbjuds en omfattande ledarutbildning. Här får du möjlighet att utvecklas som ledare, oavsett tidigare erfarenhet, och bygga specifik kunskap kring att leda personer med funktionsnedsättning.
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Du blir en del av ett stort företag med 26 000 anställda varav 800 kollegor i motsvarande chefsroll som du. Lokalt ingår du i ett distrikt där du rapporterar till verksamhetschefen, ansvarar för en grupp medarbetare och samarbetar med kollegor inom olika stödfunktioner.
Placeringen är i Umeå, och resor sker främst inom det lokala området, med kunduppdrag i Umeå och närliggande områden. Uppdragen innefattar bland annat butikstädning och branschlösning.
Våra förväntningar
För att trivas som områdeschef behöver du vara duktig på att planera och strukturera din vardag, samtidigt som du snabbt kan prioritera om när situationen kräver det. Du bör ha ett starkt engagemang för både kundrelationer och personalutveckling, då rollen innebär att du arbetar med både merförsäljning och att stötta dina medarbetare. För att lyckas är det viktigt att du trivs med att arbeta nära både människor och affärer.